måndag 14 februari 2011

Vänskapsfjärilar



Igår pysslade vi vänskapsfjärilar åt våra vänner. Mina blev naturligtvis blåvita :O) och barnen gjorde sin egen variant. Idén har jag sett någonstans i bloggvärlden, men tyvärr kan jag inte minnas var...


Tack för de snälla kommentarerna. Det är väl bara att knaggla vidare och ta en dag i taget, så brukar allt ordna sej till sist... Och idag har jag fått så många fina vändagshälsningar, både i kortformat och presentformat, så jag kan inte annat än bli på gott humör. Tack snälla

Hoppas ni också haft en fin dag! 

9 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Trevliga fjärilar. Den iden skulle jag kunna ta med mig till jobbet :)
Ha en fin avslutning på alla ♥ dag!
Kram Kicki

Sanna sa...

Vilka fina fjärilar! Kan tänka mig att era vänner blev glada! Extra roligt då man fått något självgjort tycker jag.
Kram

Nette Cecilia sa...

Trevliga fjärilar ,hjärtekramar Nette

Moster och jag sa...

kikar in för att önska dig en fin Alla Hjärtans Dag!!
Fina fjärilar ni pysslat ihop.
Ser att du kände dig hängig i förra inlägget, själv hade jag både världens förkylning och magsjukan i slutet av förra vecka. Inte alls roligt.....
Men nu är jag på bättringsvägen igen.
kram Maj-Gun!

H ennA sa...

Så söta fjärilar! :-)

Hoppas du haft en fin Alla hjärtans dag!

Kram Anne

StrandviksVillan sa...

Åh, den pysselbloggen har jag inte råkat se tidigare! Va FIN den är!

Trevliga fjärilar!
Hoppas ni hade en fin vändag!

alegni sa...

vad duktiga ni är alla ni fina flickor i er familj!
hoppas solen skiner på er också i dag!
kram

Lyckoslanten sa...

Hej Mia! Så trevligt med vänskapsfjärilar! Fin idé! Och flickornas pyssel är ju underbart! :o) Missade kommentar i förra inlägget, men vet hur det är att studera helger. Det sysslade jag med under många år, men man glömmer hur tungt det var! Ha det bra! ♥

Connys Cottage sa...

Hello Mia,

wat for wunderful Buterfly.
Soooooo sweet.

greatings send you Conny