måndag 19 januari 2009

Utmärkelser

Har nyligen (den ena) och för läänge sedan (den andra) fått två utmärkelser. Tusen Tack snälla ni för att ni tänker på mej. Det värmer och jag blir så jätteglad...:O)

Den ena fick jag av Lotta med den härliga bloggen lottaspace. Kika gärna in till henne. Där hittar ni mycket tips och inspiration och så är hon väldigt kunnig med den där symaskinen...:O) Beställde till julen trevliga tetra-necessärer av henne.


Den andra fick jag av snälla Nina med den trevliga bloggen liljascorner. Hon är nyligen inflyttad i ett nybyggt hus, och där får vi ta del av små projekt som ännu pågår inredningsmässigt. Hon skriver dessutom väldigt skojigt om både ett och annat...:O)

Och dessa båda ger jag givetvis tillbaks till er båda och vidare till er alla andra som jag så gärna hälsar på!!


Inga kommentarer: