fredag 8 augusti 2008

Guldkort...

Bild lånad av dem

Fick häromdagen detta guldiga kort av systrarna Mari ja Maiju som har den härliga bloggen Wanhatar. Tusen Tack snälla ni! Hälsa gärna på hos dem. De har en sådan där drömbutik/cafe´som de allra flesta drömmer om att ha, så även jag... :O) Och även en underbar webshop.


Har så svårt att dela med mej av dessa utmärkelser men denna gången är jag väl tvungen... :O)

1. Voit antaa tunnustuksen 5 henkilölle
2. Niistä neljän tulee seurata sinun blogiasi
3.Yhden täytyy olla uusi lukija ja asua eri paikassa
4.Sinun tulee laittaa linkki siihen blogiin, jolta tunnustuksen olet saanut.

Så detta guldkort ger jag vidare åt följande härliga bloggerskor:
Mocka
Fru Skrot
Inredningstankar
Kamomilla

och en för mej relativt ny bloggerska som är Mitt nya vita hem

1 kommentar:

Maria sa...

TACK KÄRA DU ! vad glaaad jag blir !!