fredag 18 april 2008

Idas pyssellåda

Igår fyllde vårt gudbarn år. Hon är en riktig pysslig fröken, så vad passar inte bättre än att få en egen pyssellåda... Jag valde temat scrapbooking, och fyllde lådan med allt möjligt trevligt. Hon blev jätteglad åt grejerna!! Scrapbooking hör förresten till mina drömmar... men ni vet den här tiden som inte riktigt räcker till. Men snaart så...:O)



Vårt andra gudbarn fyller år idag... men han är inte så pysslig av sej så han får ingen pyssellåda...:O) men kanske något annat trevligt...

Och i helgen skall vi njuta av en blå himmel och solens värmande strålar (hoppas, hoppas)... Dock inte i någon härlig spirande vårlig trädgård, för den fattas ännu kring vårt hus. Just nu är det ingen vacker syn... ser mest ut som en leråker med diverse byggbråte och liknande (det som göms i snö...). Som ni förstår har vi ett massivt projekt framför oss i vår och sommar...

Men lillasyster tycker det är underbart med lera!! En dag när jag hämtade henne på dagis säger hon "Det går att tvätta sej i gegga också... Det har Axel och jag gjort idag!" Och det kunde man också se på henne... :O) Ha en skön helg!

7 kommentarer:

Ekebo sa...

Vilken trevlig present jag förstår att hon blev glad! Ha en skön helg! Malin

Vit Spets sa...

Scrapbooking är ju hur kul som helst - självklart blev hon glad för presenten...
Ha det
Kramis
//Siv

sabina sa...

Vilken fin och genomtänkt present!

Lantliga drömmar sa...

Vilken rolig och annorlunda present! Förstår att den blev uppskattad!
Haha, inte så trevligt att ta in dottern i bilen kan jag tänka mig om hon badat i lera! :-)

Ha en riktigt skön helg, vi får hoppas på lika underbart väder som idag!

Kamomilla sa...

Vilken jättefin låda! med snygg text!

Små barn är då för kul...

drömmen om vitt sa...

Vilken mysig present, hon blir nog superglad, och vilka fina kartonger, blev superfina.
Ha det så gott!
Lotta:)

Lenas pysselgrop sa...

Härlig idé!