torsdag 13 oktober 2011

Gåvor





Mamma Mia har fyllt år! Inget jämnt alls, och det känns skönt att ännu ett år få hålla till på 30-talet... ;O) Har fått ett antal fina gåvor. Tack snälla ni

Den sötaste var nog den lilla arabiaskålen. Nu börjar ju nästan min samling bli komplett, 4 stycken i olika storlekar. Vilken tur att jag inte köpte nån på Juthbacka... Fick också den fina träbyttan. Passar perfekt att förvara tidningar i.

Nu skall jag iväg och göra något så glamouröst som att sortera och dela ut högvis med wc- och hushållspapper :O)






8 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Grattis igen. Så fina presenter du fått. Nån som känner väl till Mamma Mia´s smak verkar det som :)
Den översta tidningen har jag inte köpt, men nu skulle jag inte haft något emot att sitta och bläddra i den en stund.
Tror att du får sällskap i morgon igen...

Lyckoslanten sa...

Jag tänkte ju på dig när jag såg en sån där arabiaskål på Juthbacka. Men eftersom jag är novis tyckte jag den var dyr! ;o)
Träbyttan gör bra nytta där!
Ja olika är livets lotter - vissa mer glamourösa än andra! ♥

Kamomilla sa...

Grattis! :)Det var verkligen en gullig liten arabiaskål!

StrandviksVillan sa...

Finfina presenter!
Kul när man får nåt som man faktiskt uppskattar :)

Lantliga drömmar sa...

Grattis på födelsedagen! :) Vilka underbara presenter du fått!! Passar perfekt i ert hem! :)

Ha en skön helg!

Nicole sa...

Grattis på födelsedagen! Javisst är det skönt att åldern ännu får börja på en 3:a. Så trevliga presenter du fått!
Vi har också fått en leverans av wc- och hushållspapper av en gymnast. Jag är glad så länge A bara säljer jultidningar ;).

Ha en skön helg!

Lantliga drömmar sa...

Haha, och jag står varje år och tittar på de ljuvligt vackra vinröda Calluna, men konstaterar att jag får "nöja mig med" de vita, då de röda skulle skära sig så hemskt mot vår röda vägg :)

Ha en skön fortsättning på söndagen!

Moster och jag sa...

Grattis i efterskott till dig!! Många fina presenter du fick.
Bra du som får börja med 3.an ännu. Annat är det med mig;))
Kram Maj-Gun!