torsdag 11 augusti 2011

Vindelälven


Samma kväll åkte vi också ner till den mycket vackra vindelälven. Vi beundrade utsikten, tittade på  konst i kvarn, köpte kaffe och glass i kaffestugan, och satt och lyssnade och sjöng vackra sånger av Lina Sandell :O)


 






Ikväll har jag varit och tömt mitt loppisbord. Blev att plocka hem en hel del, men trots det har jag fått sålt massor, och det var en trevlig överraskning som väntade mej i kuvertet :O) Barnen har gått på dansläger denna vecka, och imorgon kulminerar det med uppträdande på slättens mystik som ordnas i centrum. Skall bli spännande att se resultatet!

5 kommentarer:

Mollys sa...

Hejsan, ville bara skriva och kommentera att det är kul då man fortfarande ser inlägg i bloggar som hållit på en tid. Många har långa pauser och uppdaterar inte så ofta.Brukar alltid titta in hit ibland!

Hvita Hjärtat sa...

Det är nog roligt att sälja saker på loppis emellanåt, skönt att slippa lite grejer och trevligt att få lite extrapengar :)

Ha en bra dag önskar Jennie

Livet på Vestergård sa...

Så mycket roligt ni hann med där i Vindeln.
Jag borde också ta mig i kragen och föra saker till loppis snart. Det är fullt i alla skrubbar och skåp hela tiden .
E ser fram emot tiden hos dig :)

alegni sa...

fin vägvisare de har där i svärje :)
hoppas ni får en trevlig kväll och att dansuppvisningen går fint!
trevlig helg!
kram

Lantliga drömmar sa...

Så vackert det ser ut att vara där!

Alltid roligt att bli av med lite "skräp" (någons skräp nån annans lycka...), och då man dessutom får en nätt liten summa för det - toppen! :)

Ha en skön helg!