torsdag 30 december 2010

God fortsättning




Idén till snöflingorna i fönstret fick jag här. Stärkte små spetsdukar i vatten + socker så de var alldeles klibbiga, men nu hänger de så vackert och dalar i farstun. Julen kom och gick i rasande fart och nu stundar snart ett nytt år! Vi kommer att fira med våra vänner hemma hos oss, och förberedelserna är i full gång...  Har lovat både god mat, fyrverkeri, champagne och dans ;O)

Så god fortsättning på er alla och hoppas att ni får ett riktigt gott nytt år :O)

14 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Jättefint med de virkade flingorna. Vi ska också ha gäster, men jag är alldeles slut efter att ha handlat mat, så jag ska sova på förberedelseakten. Låter som om du planerar en festlig tillställning! ;o)
Gott Nytt År! ♥

Louise sa...

Ett festligt slut på året och ett härligt nytt år 2011 önskar jag dig! ;)

Nicole sa...

Så fina snöflingor!

Oj, dans också, det blir nog riktigt partyparty ;).

God fortsättning och GOTT NYTT ÅR!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Riktigt fint blev det med smådukarna i fönstret! Fiffig idé:)
Hoppas att du får ett riktigt Gott Nytt År!
Stor Kram Annelie

Kamomilla sa...

hanna är en underbart kreativ tjej med många fina tips! Det blev jättefint i ditt fönster!

Gott Nytt år!
Kamomilla

StrandviksVillan sa...

Såna hade jag också i fjol, men i år har jag visst glömt bort dom... Nåja, det är ju inte försent ännu, dom passar ju hela vintern.
Jag har fått mina stjärnor av mamma, virkokunnig som jag är.

Gott nytt år till hela familjen!!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad mysigt och fint du har det!

Önskar dig gott nytt år 2011 !

kram

Lantliga drömmar sa...

Oj vilka fina snöflingor! :)

Got Nytt År till dig och de dina!

Vform sa...

Åh, så fridfullt det dalar flingor hos er!
Gott Nytt År till hela familjen!
Lycka till i lotteriet ;)
Kramisar!

Moster och jag sa...

Jätte fina snöflingor som dinglar i ert fönster.
Låter som ni skall få ett riktigt trevligt nyårsfirande hemma hos er. Själv får jag åka bort och njuta den här nyårsaftonen. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!! Kram Maj-Gun

Liljas Corner sa...

Åå, va fint, och i det där ljuset dessutom! Jag har stärkta snöflingor från förr, men har faktiskt inte fått upp dem än i år.

Gott nytt år till er!

Livet på Vestergård sa...

Jag har mina hängandes i granen :)
Ha en trevlig kväll!
Gott Nytt År! Kram Kicki

H ennA sa...

Gott nytt år och god fortsättning på detta nya år!

Kram Anne

Hannasvirrvarr sa...

Så fint det blev! Roligt att ha kunnat inspirera :) Gott nytt år!