tisdag 6 april 2010

Påskpaket





Påsktuppen värpte ett paket åt mej också :O) Men inga ägg denna gången utan en hel hög med gamla linnehanddukar och örngott med spets. I Like! Tack snälla mamma. Fast ägg har vi ändå hos oss så det säkert räcker och blir över tills nästa påsk. Barnen åt knappt en bråkdel under lördagens uppehåll i godisstrejken...



Mammas utställning blev jättefin, så alla ni som har vägarna förbi kan passa på att besöka konsthallen denna vecka (vard. 17-20 och lö-sö 13-16)


12 kommentarer:

Vform sa...

Jättefina textilier du fått!

TACK hela familjen för en fin fest!
Hoppas på många besökare ... utställningen är verkligen sevärd!

Kamomilla sa...

Vilken fin gåva! :)

Livet på Vestergård sa...

Så fint påskpaket du fick!
Jag förstår att det blev en fin utställning!

Lyckoslanten sa...

Den gåvan passar dig perfekt, men sån't vet ju en mamma. Hoppas kunna passa in utställningen i mitt schema! :o)

Vekarus sa...

Ihana lahja ja ihana maalaus!

StrandviksVillan sa...

Härliga påskpresenter! Får se vad du ska hitta på att använda dom till :)
Skulle gärna besöka utställningen, ska försöka ta mig tid.

Det är väl nog så när man vant sig av med socker och godis, det behövs inte så mycket för att man ska nöja sig. Duktiga är dom verkligen!

Mari sa...

Upea maalaus! Ja tekstiilit ovat huikaisevan kauniita:)

Livet på Sjögård sa...

Så fin målning :)
Och dina "värpta" gåvor var inte helt fel de heller... :)

Anonym sa...

Så vackra saker du fått!

Tänk om man kunde överföra bilden på näthinnan till så vackra målningar... Underbara färger!

Åsa

Anonym sa...

Vilket trevligt påskpaket du fick. fina örngott & handdukar kan man väl aldrig få för mycket av? speciellt när man kommer på fler användningsområden än de självklara.

Ha det gott!

Lantliga drömmar sa...

Ojdå, ni har verkligen en häftig påsktupp! Vår påskHARE VÄRPTE (hur nu det går till..) "bara" godis, 1,5 liter godis var åt mig och maken..! Tror jag har tagit 6-7 st godisar hittills! :) Vet inte var sötsuget är, men kommer tid kommer vår.. ;)

Härliga textilier fick du iaf! :)

alegni sa...

vilket lustigt sammanträffande, för under besöket i skärgårdshuset i söndags plockade jag med mig både kökshanddukar i linne och spetslakan :) ska visa dem bara jag hinner ta fram kameran någon dag. det är mycket nu...
kram