fredag 12 december 2008

Och vinnaren är...

Först vill jag passa på och tacka för alla fotspår ni lämnat. Jag är så glad för att en hel del nya namn dykt upp. Ibland känns det lite olustigt att en massa läser det man skriver, som man inte har en aning om vem de är. Men samtidigt är jag också glad att så många finner nöje i att läsa det man skriver, men så brinner man ju också för just detta - lantlig inredning, pyssel, hantverk, skrot och annat trevligt och mysigt... På samma gång som man får en massa utbyte och inspiration av er andra!!

Det var lillasysters tur denna gången att välja nummer, och hon valde 11!! Kan ha att göra med att de just hade öppnat kalenderlucka 11... :O) Och vinnaren är således Eddan. Grattis! En av de nya fotspåren. Maila mej din adress så kommer ett paket på posten. Jag hoppas du gillar innehållet... :O)


1 kommentar:

Eddan sa...

Jippie! Vilken härlig överraskning :-)!
Jag mailar genast min adress till dig.

Trevlig helg önskar jag dig!

Kram från Anette