söndag 10 februari 2008

Kökshylla

Ni har sett min tallrikshylla och nu skall jag också visa mina öppna hyllor jag har i köket. Det var också en dröm som fick bli verklighet när vi byggde hus. Dammsamlande tycker en del. Praktiskt tycker jag, med glas och vardagsporslin framme.


Här samsas både gammalt och nytt om vartannat.


Detta är en gammal emaljkastrull som fått en text på sej. Passande, fast den är sällan eller aldrig fylld med cookies...:O) Fyndad på loppis.


Nu skall vi måla vändagskort.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Tack för besöket i min blogg, och va kul att hitta till en ny blogg!
Underbara kökshyllor har du!!
Vill gärna se mer av ditt hus..återkommer!

Ulrika sa...

Hej!

Va roligt att du hittade till min blogg:)
Vilket härligt hus ni har!! och ljuvliga saker! Tycker om "cookies" burken. Va fiffit att trycka dit texten. Mycket finare än köpis...

Ha en fin dag,
Ulrika

malakta maja sa...

Hej!
Tänkte just säga det samma som Ulrika, smart med Cookies burken. Ljuvlig blog och fantastiska fynd du och din mamma gjort! Tittar gärna in igen!

maja

sabina sa...

Tack för titten i min blogg! Alltid kul med nya bloggar att inspireras av! Hit kommer jag tillbaka....

Marie sa...

Tack för kommentaren hos mig, vad roligt med en ny bloggare! Vilka underbara kökshyllor med en massa fina saker på.

Ha det bra!
Kram Marie